Tuesday, June 22, 2010

OOPSS!!! I DID IT AGAIN

BERITA TERKINI
Pada 17 Jun Khamis petang seorang wanita montel gebu mengandung yang sedang memandu SLK berwarna silver telah bergesel dengan sebuah treler di lebuhraya Pasir Gudang menghala ke Bandaraya Johor Bahru.Wanita tersebut tidak keseorangan tetapi ditemani oleh seorang wanita yang bergelar emak.
BERITA SELANJUTNYA....
Semasa kejadian,wanita mengandung ini telah memberi signal untuk ke line sebelah kanan akan tetapi treler di belakang telah membunyikan hon dengan begitu kuat sekali Tinn!!!!!!Tinnn!!!!!Driver itu pun menjerit 'Oii,tepilah!!!!Treler aku banyak besar mana boleh break ini macam!!'.Eh,tipu.
Tetapi,wanita mengandung yang sangat yakin tawaduk fatonah akan kemampuannya untuk menyelit di hadapan treler telah tersalah kiraan apabila dengan bangga smoothnya treler itu mengesel kereta tanpa belas kasihan.
Wanita mengandung hanya mampu mengucapkan 'OMG!!OMG!!My baby!!'.Wah!!class gitu terkejut pun siap speaking London.Manakala emak di tepi terkejut sambil menoleh 'Ha ah!!!'Kita lihat siapa yang kena!.Double tipu.

Alhamdulillah,sangat bersyukur wanita yang bermula dengan huruf F bukan nama sebenar serta emak selamat dari mengalami sebarang kecelakaan dari segi fizikal mahupun mental.

Selepas kejadian,emak menelefon abang Jambu untuk menolong menukarkan tayar kereta yang telah pancit.

Balik rumah cepat-cepat tunjuk jari 1,2,3,4,5.Yes,konfem mereka semua okay.
Akan tetapi,pintu kereta sudah boleh dijual sebagai besi buruk.Bak kata abang Jambu 'Ooo..i malu okay.Sangat loser drive kereta sport dengan tayar spare'.Triple tipu.

ULASAN DARI PEMILIK KERETA

'Wah!!!tak sangka kakak sponsor rim baru'.

2 comments:

ctpayong said...

sabar membawa barakah..so bnyk2kan bersabar ya tuan2 dan puan2 dan juga en.2. & cik2.

NAZIRAH ANAK PAK MAT said...

ibu: yela..marilah kte bersama2 mengucapkan alhamdulillah syukur tiada ape2.
ibu!!nak durian!!