Thursday, July 1, 2010

PUTEH

Post sebelum ini sudah heboh satu kampung bahawa anak Pak Mat gi fashion show.Peh,memang wartawan hiburan tak boleh lawan wartawan kampung aku.Ingat takde orang nak baca rupanya segala informasi mendapat perhatian.Wah,kepoh gitu..

Terima kasih kepada Rizalman dan staff beliau yang sangat friendly.Teruja okay jumpa dia.Nasib lelaki,kalau perempuan dah lama peluk.Ceh.


Ni bukti mak dapat undangan.

Mula-mula memang sangat malu anjing sebab sampai je venue terus kepala stuck tak tau nak pergi mana.Nasib ada Datin X yang baru tiba dengan anak-anak daranya yang sebijik macam 'Alice' dalam cerita Alice In Wonderland.Sumpah memang ingat Alice tersesat sampai ke Malaysia.Aku yang sememangnya pemalu (pemalu ke?) ni ikot jela bontot kemana Datin X tu pergi sampai one of the Alice toleh ke arah aku dengan wajah yang ke-Red Queen-an.Alamak,dia marah lah.
One of the staff asked me which i invited by Rizalman or Puteh?Then,i said Rizalman.Masuk je main entrance terus terharu macam nak nangis pinjam bahu Datin X because Rizalman bagi seating area special for the bloggers.Not only me but there are 17 lucky bloggers seat at the front row.Jawab ko!Datin X dengan Alice pun setakat duduk belakang.
Duduk penuh ayu gitu untuk menjaga tertib.Lepastu mulalah..Eh,Datin Nina Juren lah..Hah,Pn Wirda Adnan pun ada.Yang tu macam Dayang Nurfaizah..dalam hati sumpah memang sangat excited tapi pura-pura cool tidak mau dibilang riuh.Tapi,tak sampai 20 minit laju je tangan hamek kamera gedabak yang tersembunyi di dalam handbag untuk merakam aksi.Takot nanti menyesal di kemudian hari.

VIP

Antara koleksi PUTEH yang bisa membuatkan pereka lain makan hati.Sumpah yang baju berwarna hitam tu menjadi pujaan.Kalau pakai di hari raya mau tak tukar 3 hari berturut-turut.


Actually banyak lagi gambar tetapi senjaga tidak di upload.Kalau nak tengok add lah aku di facebook ye.

No comments: