Saturday, February 27, 2010

C.I.N.T.A.DIFFERENT.S.A.Y.A.N.G

Korang tau tak actually c.i.n.t.a dengan s.a.y.a.n.g adalah berbeza?Aku sure ramai makhluk tuhan di dunia nie ngak ngerti sama sekali cinta ngan sayang memang different.So,let me tell you..

Aku bagi contoh yang paling senang.Ermm...couple lah senang cerita.Memang orang time bercinta akan cakap 'I LOVE YOU,tak boleh hidop tanpa awak and whatever la'.Then,bila ada masalah sikit korang terus melenting ngan tak trust each others sampai korang clash.Mula lah korang maki sesama sendiri last-last korang gaduh and kebaikan ex couple korang pun korang tak ingat.See,i told you.Thats mean korang just sayang dier.Korang just ingat dier dalam waktu yang singkat and after that you just said let it go right?Kumbang,pepatung bukan seekor.Ye tak?

Cinta means korang betol-betol fall in love.Korang rasa your life really meaningful and perfect.Maybe ada korang yang pernah clash with your girl or boy then sambung balik relationship bcoz biler korang duduk sesorang or with your friend.You will realize that you feel alone without your ex.Korang sentiasa ingatkan ex korang ( cakap jela diri sendiri kan senang).Then,you try to take him back.You are so lucky if your ex pun feel benda sama.Tapi,memang kesian lah klo ko sorang je yang syok sendiri padahal ex ko lagi suka clash ngan ko.Hahaha.Padan muke!!!

Dah-dah..tak kuase aku nak ngajar korang bab cintan cintun nie.Korang blajar sendiri sudah.Time tackle pandai plak.Whatever pun,good luck for your relationship.Sesiapa nak mintak pandangan aku boleh lah layari www.bagisoalanakujawab.com Heh,web tu aku memain jela.Jangan lak korang beriye-iye post soalan.Nak tanye,tanye dekat blog okay?okay tak?klo tak okay aku majuk.Bye

No comments: