Sunday, January 24, 2010

MORNING

Tutup mata...tutup mata...Surprise!!!
Hahahaha...ape kejadahnye nak bersurprise pukul 11pagi nie..


Good morning 1Malaysia!


Ye,aku tau tak baik anak dara bangun lambat sebab nanti tak laku tapi nie tahun 2010.Ko bangun awal pun klo laki taknak same jugak kan?Sekarang yang penting tingkah laku,kepandaian dan yang sewaktu dengannya.Berbalik pada alasan aku yang tido lambat tu adalah kerana:
1. Aku pegi jemputan 40 ari kelahiran adik sedara Faizal dekat Rumah Limas,Danga Bay..Putra ape ntah aku tak tau lah nama dier.
2. Balik umah aku trus on9 berFB,berLIME WIRE ngan post entry.
3. Ahad lah ari aku nak bangun lambat sikit.Klo tak 6 ari seminggu aku bangun pagi nak gi keje.
Sempena kemangkatan Sultan Johor yang ke-4 makanya aku memakai selendang putih bagi menghormati baginda.Daulat Tuanku.

1 comment:

farahajar said...

cute2 truskn pkai scarf k....