Sunday, January 24, 2010

BECAUSE YOU LOVE ME

Dalam minggu nie memang aku takde mood nak menulis entry (walaupun actually aku dah post 4 entry).Memang blur je..Tulis pun ayat skema darjah 1.Bukan ape pun,aku nie actually dah terkena sindrom 'SAKIT HATI' tak dapat makan cake time birthday tue yang semacam je.Ye,aku tau memang poyo setakat tak dapat chocolate cake nak hangin satu badan.Hahahaha..aku jahat.
Oleh disebabkan aku dah mengentan Faizal siap tulis warkah chinta meluahkan segala yang terbuku di hati pastu saja je kan letak surat tu dekat atas meja biar cepat dier perasan surat aku tu cuma aku takde lah nak tabur bedak wangi segala sampai satu botol macam korang nak bagi hint surat ada kat situ..Dalam surat aku just mention nak makan apa siap draw lagi picture cake,ice cream dengan birthday card.
Akhirnya,on 22 january Faizal bawak aku dinner dekat Season makan brownies + ice cream + half spring chicken + black pepper seafood pasta.Ko rase tu kire dinner atau faizal mengentan aku balik???Jadilah takde cake,brownies pun dah kira ok.Serius,aku memang kenyang bangat sampai orang sebelah pun mengucap panjang tengok aku makan.Hellloo...sorry heh,aku takde lah makan macam orang kebulur sangat.Makan dengan tertib tanpa toleh kiri kanan dan disudahi dengan Alhamdulillah ye.Pas kteorang makan dekat Season Faizal bawak tengok movie TOOTH FAIRY.Aku bagi 3/5.Best memang best tapi biasa lah biler perut dah kenyang sure mengantuk tahap cipan tu yang sampai gelak besar sorang2 dekat part yang tak lawak dengan rase tak bersalah cepat2 tengok handphone pura2 bace messsage.Cit.
Eh,cop..aku lupa lak nak bagitau korang yang Faizal wat surprise dekat aku..Hehehe...Tak lain tak bukan dier bagi aku 23 roses.Surprise kali nie tak macam tahun lepas bukak bonet kete nampak bunga tapi this year time aku bukak gate umah,tekejut aku roses dah terselit dekat gate.Ceh,mulalah aku wat muka comel tekejut macam orang gila.Baru je aku ingat nak kecik hati tak dapat bunga this year.Hehehe... Aku memang pandai buat muka.Masuk kete aku senyum2 kambing cakap time kasih pastu ape lagi amek camera mulalah aku posing sakan bergambar dengan bunga..
Oooo..mintak maaf,biler dah kemaruk begambar dengan bunga aku dah lupa Faizal dekat sebelah.

Sebelah mata je coz aku memang nak tunjuk roses je.Sakit hati lah tu.



MENU:


Black pepper seafood pasta


Half spring chicken (Ko nampak tangan Faizal yang dah tak sabar nak siat ayam tu?)

Brownies with strawberry ice cream

Ice jelly tea + Tea + Iced chocolate (picture tak sempat amek sebab Faizal dah sedut dulu)


Tangan yang laju macam ikan Phirana tu korang boleh agaklah kan tangan empunya siapa.

Orang baru lepas balik keje tengah lapar tu yang sampai pasta aku pun dier bedal dulu.


BTW,thank you very much Chinte kerana melayan kerenah PRINCESS kamu yang sorang nie.Yang lain jangan nak jeles heh.Klo korang jeles gak adalah lebih baik beristifar.Muah muah.

1 comment:

qasehlia said...

selamat si fezal 2 memahami perasaan ko dik....siap ajak g makan, tgk wayang n bg bunga lg...akak rasa kalo dia x layan ko mau muncung ko 2 panjang berdepa2 kan za....hehehehe