Monday, January 25, 2010

ADNAN SEMPIT

Finally after main tarik2 tali antara aku,Faizal,Huda ngan Fadhli.Kteorang gi gak tengok wayang.Cit.Mula2 kate nak main bowling la memanah lah tapi hampehhh semua taknak.Oooo...jangan lupa k pkai tudung white colour coz masih berkabung.Kteorang tengok cter Jackie Chan tu yang Spy Next Door tak silap (aku pun lupa tajuk cter tu) ngan Adnan Sempit.Mula2,kteorang tengok cter Jackie Chan tu dlu.Emm...bagi aku cter Jackie Chan tu seperti biasa lah penuh dengan aksi cuma this time ada scene yang nampak macam kaku coz maybe budak2 tu pelakon baru Hollywood.Ketawe ketawe gak tapi sometime aku boring je siap tunggu bile lah cter nie nak habis.Salute lah gak kat Jackie coz boleh wat aksi yang agak extreme .

Pas abis cter Jackie Chan kteorang sambung lak tengok cte Adnan Sempit.Lawak gler bleh tak...Tak bleh???Bleh lah...Serius aku memadah gelak walaupun masih ayu memakai tudung.Terima kasih kepada penulis skrip kerana ko lah aku gelak. Aku mula2 macam nak taknak je tau tengok cte Adnan Sempit tu tu.Biase ar aku kan jahat..Selepas dipaksa oleh Faizal aku gagahkan jugak kaki untuk masuk balik wayang.Cter orang putih yang sah2 tipu tu nak lak aku gi tengok.Cite melayu haram taknak tengok konon jatuh standard.Issy,tak baik macam tu.Mari lah beramai-ramai sokong Industri Perfileman Melayu.Ko bayangkanlah dalam wayang semua bantai gelak takde pikir malu punye.Semua pekataan aku dengar (tutup telinga bagi mereka yang masih kanak2).Serius korang memang tak rugi tengok citer nie.Berbaloi-baloi.Ajaklah mak bapak korang pegi tengok citer nie.Mungkin kite akan dapat melihat mak bapak yang ketawe sampai terkuar gigi palsu mereka.

No comments: