Thursday, October 1, 2009

RAYA DATANG LAGI

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua pembaca blog.Hari ni genap 12 hari kita berhari raya.Rindunya aku pada cousin,aunty aku yang jarang sekali dapat jumpa.Time raya la kiteorang kumpul besama gelak ketawa dengar cerita masing-masing.Malam raya kiteorang dah berkumpul di kampung untuk teman Mak Usu.
Adoi...raya tahun ni lah paling penat buat aku sebabnya baru siap mengemas umah di JB.Biler balik kampung satu ape pun belum berusik.Jadinya,kiteorang (aku,cousin,aunty semua) mop lantai,pasang langsir sampai pukul 5 pagi.
Lebaran kali ni memang meriah di tambah pula anak sedare aku si Qaseh tu genap 1 tahun pada hari raya pertama.Wah,nenek dan atok nya sikit-sikit mau bergambar dengan si Qaseh.Anak-anak mereka di pinggirkan.Biasalah,cucu pertama katakan.
Pagi raya kami sekeluarga sedondon memakai baju berwarna brown+orange+cream (lantak lah,baju kami macam warna caca marba).Si kecik sorang tu pun pkai baju kurung.



ONE HAPPY FAMILY






No comments: