Monday, June 15, 2009

KOREA SELATAN

Selamat petang.Korang makan pe lunch tadi??Aku makan MCD..ayam spicy regular set..smua skali RM10.15.Abis ayam tu aku kerja kan.Tinggal tulang ngan kotak je.Hikhik..Em,aritu aku da post kan pasal aku nak gi KOREA.So,post ni aku nak beciter sweet memory aku dekat sane..Jom bace.Sape xnak bace gi main jauh-jauh.

Sabtu pagi,25 April aku gerak gi KLIA ngan Fezal & Kak Adib.Before tu kteorang breakfast dlu kat MCD Skudai.Da abis makan kteorang terus lincah je..Sampai KLIA dalam kol 12.30pm.Time tu yang anta kteorang akak aku,Abg Azrul & Abg Asrol.Kteorang settlekan dulu ticket ngan luggage pastu kteorang lunch kat MCD.I'm love it!!!.Pas boraknye borak dah kol 2.00pm.Okay,kteorang terus salam,cium pipi kanan,cium pipi kiri..Flight kol 2.45pm.Kteorang naik Vietnam Airlines because transit gi Vietnam dulu..(Aku taknak becite pasal Vietnam dulu la..Next post baru aku cite pasal Vietnam okay).
After 7hours aku tido finally,aku sampai Korea kol 7.30am(Malaysia kol 6.30am).Time tu aku dah pakai sweater ngan Kak Adib.Si Fezal just pakai long sleeve sebab dier bajet kata macam tak sejuk.Lantak.After amek luggage kteorang cuci muke,gosok gigi,tukar baju (sorry tak sempat mandi ye) pastu baru aku perasan yellow boot aku nye tapak nak tecabut.Then,aku trus gi bli shoes's glu..Price 21,000 won besamaan RM73.50.Terdiam jap aku time nak bayar tapi keadaan darurat.Settle pasal boot.
After 20 minute datang 2 manusia bebangsa Korea bename Ahgem & lagi sorang x ingat.Our tourist guide sepanjang kat Korea.Pastu tu dorang bawak kteorang naik bus coz next destination gi NAMI ISLAND.Yeah!!!Kuar je pintu airport..Aku,Kak Adib ngan Fezal menggigil gler.Suhu 6'c.Fezal terus carik jacket dier dalam luggage.Padan muke.
Kteorang naik bus trus excited nak tengok Korea coz nak gi NAMI ISLAND makan mase 2hours tapi,aku rase tak sampai 1 jam dalam bas aku ngan Kak Adib dah terlentok ngantuk,si Fezal jelah meneruskan perjuangan sambil main PSP.Yang penting pemandangan cantik because tengah musim bunya cuma Sakura nya musim dah nak abis.Jap.Jap.Aku akan sambung cite pasal NAMI ISLAND kat next post.

Baru sampai Incheon International Airport


Tu lah,kerek lagi xnak pkai jacket

No comments: