Sunday, June 14, 2009

AKU + BLANK

Eh,susahnye carik idea.Bukak blogger bace post sendri,tapi xtau nak tambah ape lagi.Ni aku tetibe memujuk diri.Ringankan jari taip sesuatu yang tak pasti..Eh,ape aku merepek nie??Ok lah,aku memang tengah buntu.Bukan buntu sebab lelaki tapi buntu sebab assignment tak buat lagi.Isyhh,ni malas aku nak start nie.Sebab korang hanye bleh simpati.Tapi,memang aku sakit x teperi ngadap assignment yang menuju puncak tinggi.K,dengar la sni...Aku ada 2 assignment yang memang bleh wat aku mati..1 management 1 english.Nanti..Jangan trus kate senang nak mati sebab bukan korang yang harungi..Emm,topic yang diberi memang la susah nak mati.First,aku kena wat report,pastu speech.Tu aku xkesah lagi..Yang paling aku kesah lastly kne present.Bencinya macam nak membunuh diri.Aku xsuka bediri sendiri.Malu aku nanti.Ngadap mereka,memberi explanation oleh aku yang keding ni.Mak aiii,lemahnye kaki.Aku menghitung setiap hari,sebab deadline 2 Ahad lagi.Tidakkkk!!!!Otak aku da xbleh nak befungsi.Untuk huraikan masalah dunia yang satu ni.Arghhh!!!da la,aku mau pergi.Pergi untuk bermimpi.Assignment akan aku pikirkkan nanti.Sekejap.Hari esok aku kena hadapi.Hadapi realiti.

No comments: