Friday, June 12, 2009

JASPAL

Aku pening coz da banyak butik aku masuk kat PAVILLION tu tapi xde satu barang pun yang aku bekenan utk adiahkan kat Fezal for our Anniversary.Pulak mak Fezal yang temankan aku pusing2 carik barang sampai kepale aku pun da naik pusing.Last,aku decide nak blikn die belt dengan wallet kat CK so,aku trus ar serbu.Mak aii..ramai nye orang.Oooo,baru aku ingat..Da start SALE utk mid year.Tapi ntahla?masuk je CK aku trus xbekenan dengan belt dier.Aku da bengang da time tu coz penat gler aku mencarik.Bler aku kuar je from CK aku tepandang JASPAL..Ok,aku tau brand nie but,xpenah lak aku nak langkah masuk..Just pandang2 jela dari cermin.Ntah nape tetibe tegerak lak atie aku nak masuk JASPAL so,aku masuk jela..Sampai dalam trus aku nampak Kak Adib ngah melayan Huda nak bli handbag..Aku biarkan jela cz skang misi aku carik adiah untuk Fezal.Adiah untuk aku pandai2 la si Fezal blikan
(bedoa..hahaha).Last,aku tepandang satu belt ni.Bagi aku memang smart gler coz sesuai la Fezal yang dress up casual.So,aku terus panggil sale girl amek kan untuk aku..Skang misi kedua pilih wallet..Mane tau wallet kat sini pun smart...Dang!!!Aku jumpe gak wallet yang memang aku bekenan..Material leather + canvas jeans.Then mak Fezal tanye aku 'Za nak blikan wallet dengan belt skali ke untuk Fezal?' Aku angguk je coz memang aku da niat nak blikan dier dua barang untuk anniversary..Time aku nak bayar tu tetbe lak kepale aku ni gatal pusing kat tempat handbag..OMG!!!!Aku da nampak da handbag yang aku bekenan...(Ee...jangan Za..jangan pegi nanti kuar duit lagi)...Tapi,aku ni memang degil so,laju je aku capai handbag tu...First aku tengok dlu price .Alamak...out of my bajet la..Klo bli handbag ni nanti xde saving untuk bulan 6..So,aku letak balik..Tetibe Kak Adib cakap'Ala Zirah,mintak jela Fezal..'.Aku geleng,aku kte xnak la coz takot dier da blikan adiah lain..Aku diam jap carik jalan penyelesaian mcmane aku nak dapatkan handbag tu coz handbag tu material satin + colour turqouis/green.LOVE IT!!!Aku belek hp aku...Tup tup...yes!!!Aku mesti mms kat Fezal picture handbag tu...Tetibe ringtone LAST NIGHT bebunyi..Eh,Fezal ni mcm tau je aku teringat dier..'Ello,Za kat ne' 'Kat Pavillion.' 'Da bli baju??' 'Lum lagi,ni dalam JASPAL teman Huda bli handbag' 'Ooo...abis Za xbli pape ke?' Eeee,dier ni mcm tau je tau.Aku trus tanye dier.'Fezal,adiah anniversary untuk Za Fezal da blikan ke blum?' 'Blum lagi,nape?' 'Xde la,ingat klo blum blikan Za nak handbag kat JASPAL..Bleh x?' 'Tak bleh..' Aku trus tediam...Pastu Fezal ketawe..'Blila syg klo Za nak..Cakap dengan mak Fezal pkai kad dier dlu xpn pkai Za nye duit..Nanti kat JB Fezal bayar balik'.Yeah!!!!Aku senyum je..Mak Fezal,Kak Adib dengan Huda da paham sangat klo senyum aku da mcm kambing dats mean aku dapat.Hahaha...Aku trus ckp kat sale girl tu aku nak handbag tu..Aku pkai je duit aku dlu cz cukup so,handbag tu la jadik adiah anniversary aku..Hehehe..Senyum lebar je aku aritu..Aku nak kumpul duit coz edition akan datang aku nak colour pink pulak..Thanks JASPAL..Aku da jatuh cinta sama JASPAL.Sarimah Ibrahim pun suke JASPAL tau..Balik JB aku dengan Huda begaya sakan with our new handbag..Mereka tanye handbag ape ni? JASPAL my dear..Its hot!!!

No comments: