Sunday, October 10, 2010

SEPULUH.OCTOBER.TEN

Terlebih dahulu aku ingin berterima kasih kepada keluarga tercinta serta saudara-mara yang banyak membantu bagi menjadikan majlis pertunangan aku pada hari ini berjalan dengan lancar.Tidak lupa juga kepada sahabat handai yang sudi hadir bagi memeriahkan majlis.Tanpa korang tak menjadilah gambar adegan melempar kelopak bunga tu.Kepada mereka yang ada terkecil hati atau tidak berpuas hati,aku memohon maaf sekiranya majlis tadi terdapat banyak cacat celanya.Kita manusia tidak pernah sempurna.Akhir kata,semoga korang enjoy dengan post kali ini yang berunsur scrapbook.Jadi tunangan orang saham jatuh merundum...Auww.

 

Putih bersih pilihan hati,
Ditambah reben berwarna-warni,
Hari bahgia ingin dikongsi,
Terimalah undangan ikhlas dari hati.


 Dress labuh rekaan sendiri,
Berjahit labuci penambah seri.
 
Aku memakai selendang warisan,
Berperincian emas berjahit tangan.
Sengaja ingin mencari kelainan,
Tema arab menjadi pilihan.
Sembilan dulang akan diberi,
Sebagai balasan tujuh menanti,
 
Empunya diri gementar sekali,
Menanti ketibaaan belah lelaki.

Memohon restu keluarga tercinta,
Agar ikatan bahagia selamanya.

Bertahun lamanya kita bersama,
Bermacam dugaan ditempuh jua,
Setiap hari aku berdoa,
Agar dirahmati Tuhan yang ESA.

Rakan-rakan hadir sama,
Meraikan hari bahagia.

 Terimalah cincin idamanmu ini,
Sebagai tanda kasih di hati.


....Wahh,terharu gitu...


p/s: Hari ni genap 2 tahun aku ada blog.Happy Birthday

2 comments:

ctpayong said...

ibu tak suka merah tapi suka jambu

NAZIRAH ANAK PAK MAT said...

ibu: za pun tak suka merah tapi i like merah berjambu gitu..hihihi