Wednesday, April 14, 2010

AWAK MEMANG SENGAJA BUAT MACAM NI DEKAT SAYA

Wooo..Wooo..memang hari ini tiada istilah 'hari yang indah' dalam kamus hidup aku dek bahana exam paper recruitment sebentar tadi.Memang tension gila bila habis exam rasa nak kunyah je paper tu walaupun sebelum masuk exam hall semangat untuk mendapat DL adalah sangat berkobar-kobar.Tapi surrender terus bila dapat kertas soalan.Wey!!Sape yang buat exam paper tahun ni ??


Kesian saya siang malam baca buku buat note dekat kertas warna siap lukis peta minda tapi macam ni awak buat dekat saya??Saya tak penah miss datang kelas,saya selalu fokus dalam kelas walaupun kadang-kadang saya bermessage tapi saya tetap fokus balik.Awak tau saya tulis essay non stop selama 3 jam tanpa mengerling ke kiri dan kanan.Saya tulis essay sampai saya mintak extra paper lagi.Boleh tak awak bayangkan betapa saya sangat sukakan subjek recruitment ni?Tapi,kenapa ko keluarkan soalan macam tadi??Ko saje je taknak bagi aku DL kan semester ni??!!!Arghhh!!!Stress la oooiii.


Coklat???!!!Coklat??!!Dimana engkau? Yang lain tolong jangan ganggu aku.Kang dengan korang korang aku kunyah.




No comments: