Thursday, April 1, 2010

APRIL FOOL

Tiada istilah April Fool dalam hidup aku sebab aku memang tak geti nak meng'April Fool'kan orang because belum sempat nak tipu muka aku dah macam bawang merah.Sah-sahlah orang tau aku menipu.Hehehe.

Tahun ni adalah sangat bermakna kerana sukacita dimaklumkan bahawa first time aku tak kena April Fool.Tepuk tangan sendiri.Fuhh,lega siot.Bila 01 April je mesti dari rumah aku dah berjaga-jaga dan waspada tapi memang sangat malang bila dah happy-happy lupa terus kengkawan ambil kesempatan kenakan aku.Isy,jahat korang.

Tapi dulu masa form 3 penah sekali aku ter'April Fool'kan abang pengawas.Hahaha...bodo siot time tu.Okay,time tu aku tengah cuti umum so memang wajib aku bawa sotong kering dengan spender Superman untuk bekalan.Mana tau kot-kot tetembus ke.So,tengah dok belajar tetiba ada spot check lak because ada aduan student bawa tepung,telur untuk APRIL FOOL's mission.Aku dengan classmate semua kena keluar dari kelas just memerhatikan.

Masa pengawas buka beg aku.Aku takde rasa takot pun sebab aku memang takde bawa pape kecuali eh!!cop!!!!Tadi aku kata aku bawa ape??Jeng..jeng...jeng...Alamak!!!mati ar aku.Aku tak kesah kot actually bawa kotex tu segala semua yang sengalnye mamat tu ada ke dia buka sup bonjot aku tu atas meja.Sah-sahlah semua classmate aku nampak.Pastu leh plak dia angkat spender renda-renda tu konon pelik macam lah ko tak pakai spender.Agrhhh!!!!Semua mata classmate ke arah aku dan air muka saya jatuh hinga ke lantai ma.Lalalala.

Then,cepat-cepat abang pengawas letak balik.After spot check aku antara student yang paling lambat masuk ke kelas sebab takot abang pengawas tu nak tengok sapakah gerangan tuan empunya renda-renda tu.Toleh kiri kanan.Konfem dorang dah blah tapi tengah aku gelak ngan kengkawan sebelah aku perasan abang pengawas tu tengah senyum tengok aku.Arghh!!!malu siot aku.

Since kejadian yang amat memalukan tu if aku teserempak ngan abang pengawas,sure dia senyum then cakap 'tak sangka saya terkena April Fool dengan awak'..Hahahaha.....malu malu.








Gambar-gambar ni tiada kena mengena dengan cerita aku cuma aku rindukan kengkawan aku time dekat UiTM.Hada,Lia and Mimie.Miss you babe.



BTW,nak wish HAPPY BIRTHDAY TO HATIM.May god bless you dude.

No comments: