Tuesday, March 9, 2010

DEEP IN MY HEART

Kehadapan belog yang disayangi..Maafkan diriku kerna lama sudah tidak melawat mu.Alar..biasa ar sebok.Masa amat mencemburui.Alang Perdana Menteri busy 24 hours inikan pulak budak kecik yang busy dengan kerja dan belajar.Eleh,ada hati nak kaitkan busy dia ngan Perdana Menteri.Ko sebok kenapa?

Okay,last Saturday Farahuda celebrated her 14th Birthday.Farahuda??Who Farahuda?Farahuda tu little sister Faizal.Little ker?Takde maknanya.Aku memang tepinga tak tau nak bagi dia hadiah apa sebab barang-barang dia je mengalahkan barang-barang Mak Datin so, disebabkan aku ni sayang dia macam adik sendiri (Ceh,aku membodek ke apa ni?) dengan bangganya aku nak bercerita dengan korang yang finally!!!AKU WAT CUPCAKE sebagai birthday present for Farahuda.Hahaha..Teruja tak??Teruja tak??Isy,ni kira salah satu azam tahun baru aku terlaksana tau.


Bukan nak bongkak tapi aku sekadar ingin meninggi diri.Biasalah,tangan dah kreatif makanya buat apa pun tetap menjadi.Alah..setakat cupcake tu small a piece lah wey.Peh,giler belagak!!!Taubat Zirah..taubat...sebelum ko di sumpah menjadi cupcakes.Okay,actually this is my 2nd time buat cupcakes.Before ni aku ada gak tolong Kak Adib buat cupcakes menggunakan resepi Martha Stewart.Ko tengok betol-betol.RESEPI MARTHA STEWART.So,hakikat dan realitinya memang marvellous melainkan bila ko gi cecah cupcakes dengan air kopi.Tak paham aku.Hilanglah rasa keaslian cupcakes tu.

Dah,aku tak perlu bercerita banyak dengan korang.Tengok sendiri sudah gambar-gambar seorang wanita sejati menunjukkan kehebatan diri..


Tekun menunjukkan kreativiti.Control je tu


Nie PA aku.Bab-bab ponahkan cupcakes bagi je dekat dier.



Hasilnya!!!Peh,aku bangga sekejap. (sila abaikan tangan yang da tak sabar nak cekut cupcakes tu)

No comments: