Tuesday, February 23, 2010

TQVM

After almost 5 years aku sengsara dek penangan chicken pop yang masih berbekas dekat muka serta menghantui hidup ku finally...




jeng...jeng...



Mau aku tak suka coz at least kurang sikit sengsara aku if ngadap cermin tengok muka terok.Even,bukan 100% hilang but boleh dikatakan 80% muka aku dah elok seperti sedia kala.Bukanlah aku tak terima kenyataan tapi aku cuba untuk merawat.Betol tak?Helloo...konfiden diri pun boleh terjunam terus tau if korang berhadapan dengan orang ramai then orang asek tanya 'eh,nape dengan muka ko?teroknya' 'eh,muke ko dah macam lubang rekoder dah.Tinggal aku tiup je' .See,tu aku try merawat hingga titisan ubat yang terakhir..Hahaha.

Okay,meh reramai tengok picture aku semasa dilanda wabak CHICKEN POP yang menjahanamkan muka aku..




Hah,nie baru satu picture aku letak.Lum yang lain lagi.Tapi,cuba ko bayangkan picture nie captured 2007 after 2 years aku kena chicken pop.Kan masih terok lagi muka aku kan??Masa nie aku baru try 3 bulan makan ubt yang doctor suggestkan.
But,berkat kesabaran dan tidak putus asa akhirnya aku jumpa solution untuk membaikpulih muka aku nie. (kan bagus kalau aku belajar pun tak penah putus asa)

1.KLINIK KULIT SEAH (Dr.Seah Hood Pau)
8A, Jalan Harimau,
Taman Century,
80250 Johor Bahru.
Tel: 07-332 7386

2. LASERLIPOLISIS & MEDICEUTICAL CLINIC (Dr. Ungku Mohd Shahrin)
Suite 23A-03,
City Square Office Tower,
Jalan Woong Ah Fook,
80000 Johor Bahru.
Tel: 07-222 9300

3. KINERASE daily foam
RM 90.00

Hah,nie lah semua solution yang aku pergi dan pakai..Peh,doktor bak tang RM100 sorang aku dah promote klinik memasing nie.Tapi,yang paling tak dilupakan kepada emak dan emak Faizal yang banyak membantu mencari ubat yang terbaik untuk aku.Love you emak!!!Pada mereka yang penah kutuk aku muka macam bulan ke rekoder ke...Cit.siap ar korang nanti.

5 comments:

farahajar said...

gedik..hehehehh(kidding)
i nk buang scar blh x kt situ???

NAZIRAH ANAK PAK MAT said...

fara: how do u know im gediq??cz faizal call me gediq.trok btol..
Boleh je...u try ar gi tanye.

Anonymous said...

hihi nak tanya dr seah to laki ke pompuan? ^^

NAZIRAH ANAK PAK MAT said...

Hye...Dr Seah tue lelaki cina yang tinggi dan memakai cermin mate.Complete tak jawapan za???hihihi.

Anonymous said...

hello zirah, im hepi to c ur face geting better. would u mind to share wat kind of meds dr seah has provided u,how much did u spent for his meds n which panel would give u effective result in a short time?i used the wrong product n it affect my face like a hell. n now i waste more than thousand to get rid of diz damn pimple's scar. but none of them r good enough. would u mind to share?if u have any better treatment for my case, pliz be pleasure to share dear.