Wednesday, February 10, 2010

KEPADA SEMUA

MORNING SUNSHINE.
Tenangkan diri.Senyum sentiasa.Ikhlas pergi kerja.
Ada orang bertanya.Eh,Zirah blog ko tu memang tempat untuk melepaskan geram ke?Geram macamana?Yela, kejap ko back up budak lelaki kejap ko back up budak perempuan.Lepastu ko tulis kekadang macam menyindir orang lain.
Em,mana ada.Blog tu kebanyakkannya kisah-kisah yang dilalui oleh aku lah sepanjang 23 tahun hidup di dunia ni.Ada entry aku just bagi pandangan je sebagai seorang wanita.
Bagi sekalian umat yang membaca blog aku,sekiranya membaca blog aku ni berkait rapat dengan kehidupan dan diri korang aku minta maaf okay kerana apa yang di tulis hanya berdasarkan apa yang dilalui oleh aku dan pandangan-pandangan mengenai kelakuan lelaki atau wanita itu adalah berdasarkan contoh sekeliling.Sekian harap maklum.

No comments: