Friday, December 25, 2009

maribergebang.blogspot.com

Its christmas holiday!!!hoorrrayyy.......
Lepas aku kemas rumah dari pagi sampai ke tengahari.Baru sekarang aku dapat me'relax'kan badan aku nie.Adooiii..macam nak patah tulang aku kemas rumah.Kenapa kau tanye??Sebab last monday ada kenduri dekat rumah aku dan dengan bangganya sampai ke arini tak habis kemas.Ko boleh bayangkan tak betapa banyaknya pinggan mangkuk termasuk carpet yang belum digulung untuk di sumbat balik dalam stor???Rumah aku taklah sebesar mane tapi mak aku kalau panggil orang untuk kenduri macam rumah tu besar 2 biji banglo.Ko pahamkan sendiri.....As usual,biler aku da penat + boring, aku akan view rizalman ibrahim's blog bcoz aku minat baca entry dier.Then, ntah macamane plus magic aku ter'view' maribergebang.blogspot nie.Trust me..Aku memadah gelak baca entry dier..Yang penting,pendapat dier bernas ok.
Aku actually bukan la addict sangat menulis blog nie but bler aku rase nak becerita.Baru la aku ngadap blog.Kalau tak,facebook jela pujaan atieku..Tapi,arini aku cukup bersedia dari segi mental dan fizikal untuk bagitau korang pegi la view blogspot yang aku da suggestkan nie bcoz korang mesti tak kering gusi bace blog budak nie.Aku paling minat entry TANGKAP MUAT.
Pada Hatim A.R,thanks bcoz menambahkan koleksi blog untuk aku tatap setiap ari.Idop Hatim!!!

No comments: