Monday, December 28, 2009

HAIRSTYLE

Disebabkan aku mengalami tekanan yang maha dahsyat lagi maha menghantui kerana akan menduduki peperiksaan LAW yang bakal menjelang tidak sampai 36 jam makanye aku meredakan tekanan aku dengan menulis entry nie. (Acehhh,cakap jela tangan aku da gatal nak menulis).So,klo LAW aku failed jangan salahkan diri aku tapi salahkan blog aku sebab kerna dier lah aku jadik begini. (Tengok En.Lecturer,saya dah cakap dah bukan saya yang tak boleh berenggang dengan blog saya tapi blog saya yang tak boleh idop tanpa saya).Agak2 la,klo aku dapat A paper LAW nie korang belanje aku makan tak?Ke aku yang kena belanje korang makan bubur nasi?



Ooooiii Mak Bedah,ape aje ko melalut nie?Hehehe..mukadimah aku tu takde kena mengena pun dengan isi2 tersurat atau isi2 tersirat yang bakal aku huraikan.Saje aku melalut biar korang sakit mate nak membace..Aku sebenarnye nak mintak pandangan korang tentang fashion rambut yang macamane aku sesuai dengan usia aku yang bakal berganjak ke angka 23 pada 18 januari tahun depan???Yela,tak kan style yang same je kan.Nak jugak berubah angin dan cuaca.








p/s: Bandingkan gaya rambut dengan wajah pemilik sebenar.=)




No comments: