Sunday, June 6, 2010

MERISIK KHABAR

Tutup mata tutup mata SURPRISE!
Jangan terkejut ni bukan majlis pernikahan Cik Z.Celah mana pulak orang Johor nikah keluar jambul ye tak.Besar pangkat ko.Ni baru first stage.Fresh lagi.

Baju kurung hari raya tahun 2005 hadiah dari ibu.Selendang ajaib muncul last minit di dalam almari.Make up tajaan sendiri okay.
Perkara yang melibatkan jodoh pertemuan ajal maut semua di tangan Allah SWT.Siapa sangka sebok dok berceramah tentang komitmen alam berumahtangga tetiba ada insan yang prihatin dengan isi tersirat aku telah MERISIK KHABAR pada petang tadi.Wah,ni kira present untuk anniversary ke apa?


Muka menggediq dapat cincin

Teruja?Wajiblah aku teruja tapi sumpah aku menangis satu hari sebab tetiba takot teramat.Yelah,before ni mana pernah merasa orang datang merisik.Ingat merisik just like berbual-bual but ni siap pak iman pun join the club mau tak nervous.
But,Alhamdulillah semua berjalan lancar.Tak kan sebab takot aku nak lari.Mengadap jelah dah ini yang aku nak.So,mind set adalah 'BE STRONG.DUGAAN AKAN DATANG LAGI BANYAK'



Tunang dan nikah korang tunggu aku update okay.Bajet nak buat surprise tapi kalau dah nama pun kepohci mana datangnya nak surprise kan.Hehehehe.

1 comment:

adeq said...

hehehe...
jgn nakal2 da bertunang k...
; )