Thursday, April 22, 2010

TERHANGAT DI PASARAN

Memperkenalkan.
.



.



.



.



.




.



.




JANTAN REBUTAN YANG TERHANGAT DI PASARAN!!!!


Mak saya kata saya BERMUTU,KUALITI dan KEUNGGULAN.Hahaha..bodo ni.


Pewwiittt!!!Abang jambu saya nak autograph!Peh!!!gila macho abang sorang ni.Dah lah sweet.Gagah pulak tu.

Korang bukan salah orang.

Korang bukan rabun.

Korang bukan buta.

Tapi,korang kena percaya...


Memang dia adik Faizal!!!Nama dia FADHLI.Apekejadahnya boyfriend aku kurus bak abang macho ni?Boyfriend saya comel sikit je dari dia.Hahaha.MOTIF??Motifnya suka hati aku nak bercerita pasal dia...Isy,korang ni suka nak mengata heh.


Sempena hari jadi Fadhli yang dah 4 bulan berlalu pergi,aku sebagai kakak yang tak kakak sangat ni ingin berkongsi sedikit latar belakang seorang ICON REMAJA.Hakhak..tersedak aku panggil dia icon.Wanita diluar sana sila salin apa aku cakap ni.

Lahir pada 21 Januari 1992.

Anak ketiga dari 4 beradik.

Ex-student Maktab Sultan Abu Bakar a.k.a EC.

Suka baca komik Detective Conan dengan Naruto.

Suka makan ice cream Baskin Robbins,cup corn extra susu manis dengan bubur caca..Hilang kejantanan ko dik tetiba termasuk bubur caca pulak.

Suka minum Twister,Ribena dengan Orange juice.Bajet minum orange juice muka bersinar-sinar banyak vitamin c tapi kalau ko dah memadah merokok mane datangnya muka ko nak bersinar tu dik?

Hero bergaya.Dia ni tak kesah sangat pun jenama yang penting smart.




Captain rugby



Dia bukanlah mulut bak bertih jagung macam aku ni.Dia sangat cool but bila dah sound orang baik ko tutup telinga terus blah pegi tengok cerita tamil.

Dia sangat cerewet dan pembersih okay.Masuk kete dia tepuk dulu kasut korang dekat luar.Kalau pinjam kete dia pastikan korang bawak dengan selamat tanpa terlanggar lubang.Kalau ade lecak pun sanggup bawak jalan jauh janji kete bersih.Masak aku,kalau macam ni bila aku nak sampai City Square?

Dia tak berminat untuk berparti.Aceh ko dik,percaya lah sangat aku.

Mengamalkan cara hidup sihat.Bak kata dia,Fadhli tak suka ar bau rokok.Ntah pape ntah dorang ni asek merokok'.Tapi kantoi!!!Ko sama jela ngan abang ko hidup untuk rokok.Cit,podah.

Ramai budak kecik tergoda dengan dia.Hot stuff lah katekan tapi tak penah pulak Qaseh nak tergoda dengan dia.

Semua nak buat muka comel bila Fadhli dukung tapi aku dah sah-sah lah dia tak dukung.Ngok.



Tapi,yang paling penting korang wajib tahu

.

.



.

dia kan

.

.

.

.

dia

.

.

.

.

dia dah ada girlfriend.Sekarang korang boleh gigit jari.

Sekain terima kasih kerana sudi membaca.

2 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
linda ayen said...

suka suka suka. mmg anak sedara aku ni mmg hensem & macho. tapi yg x leh terima kenyatan bab "mak aku kata......" hikhikhik