Friday, March 19, 2010

FRIEND FOREVER


Ika, Za rindu sangat dekat awak. I dont know how to explain?Sometime sebak giler bila teringatkan awak.Macam sakit otak pulak bila dipikirin.Banyak cerita kita kongsi.Sedih,happy,bangang semua skali digaul sama rata.Ye..memori awak teman Za gi KL mase form 2 just sebab nak anta IC K.Alun,teman Za nangis dekat Season masa boyfriend Za tinggalkan Za...Hahaha..comel giler.Dah tu bila shopping ada je barang kita bedua nak bli sama.Yang Za ingat pump shoe Charles & Keith,black dress,Barney watch,botol air,handbag,jeans MNG ngan banyak lagi la.Thank bcoz u always beside me.




Nadt,aku tau.Ko pun tau..kita sama-sama rindu.Aku rindu sangat bestfriend aku since sekolah rendah sorang nie.Aku rindu nak dengar suara ko bila marahkan aku.Aku rindu nak dengar gelak ketawa ko.Aku rindu nak dengar ko buat lawak bodoh.Ko tau,sampai sekarang aku still tak boleh lupakan segala susah payah ko jaga masa aku masuk wad.Ko just tidur dekat kerusi tunggu aku.Bila aku tersedar tengah malam,cepat-cepat ko ambilkan air.Hahaha...aku tak boleh lupa bila nurse paksa ko tidur sekatil dengan aku.Eh,ko ingat lagi tak ko kena mandikan aku sebab aku tak boleh angkat gayung?Kelakarkan.Aku rasa syukur sangat dapat bestfriend macam ko.Terima kasih Nadt.Aku sayang sangat dekat ko.





Echa,honestly Za rasa lain bila awak dah nak kahwin.Za rasa nanti macam tak complete je bila nak hangout sama coz awak da ade komitmen.Even kita dekat but kita jarang berjumpa.Banyak giler memori zaman belajar dekat sekolah menengah,tuition ngan time blajar dekat poly dulu.Eh,awak ingat tak kite bedua menapak nak dekat setengah jam coz nak carik MRT je time mula-mula study dekat poly Shah Alam?Giler jakun dekat tengah bandar.Hahaha.Then,kita bedua boleh dikatakan everyweek nak balik JB konon home sick padahal sebok nak dating ngan bf memasing.Memang berkesan lakonan kte kan.





Dayah,awak selalu senyum.Kita suka bila tengok muka awak time tersenyum.Macam fuji epal.Hehehe..Tu bukan ngutuk la tapi kenyataan.Za respect gila dekat awak because time awak ada problem,awak still boleh maintain macam takde pape.Tapi,peritnya nak telan just tuhan je yang tau.Finally,awak dapat gak orang yang betol-betol sayangkan awak.Congrats!!!Za tak boleh lupa bila awak belikan Za pistol buih sabun time dekat Danga Bay bcoz awak tengok za sebok gi letop-letopkan buih tu macam budak terencat terlompat-lompat.Za tau time tu sumpah awak macam taknak ngaku kita kawan awak.Hahaha.



Acin,Za tau kita jauh..Bukan jauh kedudukan but jauh relationship kita.Dulu kita macam twin-wanabe because semua barang kita sama.But,now kita sama ada haluan hidup masing-masing.Papepun, Za tetap sayang Acin because Acin banyak tolong Za time susah.Za rindu time kita balik sekolah sesame pastu wat nasi goreng sampai hangus.Konon nak jadik Chef Wan tapi haramm nasi dah itam macam bontot kuali.Ingat tak dulu kita bedua lencun satu badan time otw balik dari Angsana bcoz ujan lebat?Then,esok memasing tak gi sekolah coz demam and lagi satu kita bedua buka pose pukul 8.30 malam cz tempat semua full book.



Ejat,wah!!!Tak sangka kan first time Ejat message Za time dekat library terus kita jadi baik macam sibling.Time tu Za form 2 kan tak silap??Huhuhu...Thank you sebab masa Ejat dekat UiTM Segamat pun Ejat still take care pasal Za sampai your ex begaduh ngan kita bedua ingat Ejat dengan Za scandal.Hahaha...Kelakar bila teringatkan memori zaman study dekat U dulu.papepun,thank bro bcoz slalu dengar celoteh Za.




Buny,Buny tau tak Buny budak lelaki yang baik?Zirah tak kesah orang nak cakap Buny apa pun tapi Zirah tau Buny baik.Thank sebab kalau tak sebab Buny mesti Zirah tak kenal Faizal.Tapi,Zirah tau sekarang kita makin jauh...Jauh sangat sampai nak jumpa pun susah.Zirah rindu Buny.Tapi Buny selalu jauhkan diri dari Zirah.Dulu time sekolah if bosan mesti kita gi makan steamboat ngan emak dekat Lido.Pastu tengok movie reramai.Tak pun dinner dekat umah ibu masak nasi lemak.But,now tu semua da takde lagi.Its okay.Hope Buny sentiasa happy.Zirah sayang ibu,ayah,Kiki and Ayu.Take care of Nurul.Jangan wat perangai cari pompuan lain.If not,siap ar tadah telinga dengar Zirah membebel.




Feroz,ko memang suka buli aku since sekolah menengah lagi.Eee,kesian tau aku pagi Isnin je mesti ko pijak kasut sekolah aku sampai jadi macam apa dah.Tapi,aku tetap sayang ko budak ngok ngek.Ye!!!ko memang bodyguard aku ngan reporter terhebat bcoz dulu if ko nampak bf aku ngan sapa pun ko mesti report dekat aku.Tapi,Faizal baik kan??Hehehe.Comel je dulu ko nak gi belasah si mamat mangkuk ayun a.k.a AKU MALAS NAK MENTION NAMA DIER coz tinggalkan aku time first paper SPM.Kesian ko,siap tunggu aku lagi habiskan paper just nak dengar aku menangis.Ko memang best.Aku tak kesah la orang lain nak cakap ko kaki gaduh ke,poyo ke ape yang penting ko kawan aku dunia akhirat.Tapi,sekarang aku geram dengan ko...mane tshirt Hard Rock UK aku mangkuk???!!!!

p/s: Sorry korang bcoz Za copy picture korang from FB tanpa permission.

1 comment:

Anonymous said...

dear my cuttie fren....
1stly, thx cz pilih aku, dlm reramai ader gak terselit bdk yg xseberapa ni..huhu ingtkan dah xleh selit tp penyer bley...deep in my heart, acin rinduuu sgt2 time dolu2, semenya sweet jek..but now, everything change..i dunno why..myb ader silap yg kiter x nampak kan..owg tau ur happy now,,congrats..u hve everything in ur life..nice besties, nice hubby n nice family..act windu sgt kt mak,yg dlu bwk aku ngn ibu g hspital permai, then ibu ley layan penghuni kat situ borak then mak ckp "im, dowg kan x betol..."...heeheh gelak gelak...dlu org ingt kiter bley jd rapat tp penyer xbley, its better mcm skg,jauh kan...tp dlam hati tetap anggap ur my fren..its gud now za da jumper ur besties, u can share everything with her...its true owg raser jeles,haahah cz i really wish dpt more galfren but xdpt...huhu pity for me kan..anyway wish ur happy always, frenz forever n dont forget me, ur lost fren....