Tuesday, January 19, 2010

.BIRTHDAY.23.

HAPY BDAY TO ME
HAPPY BDAY TO ME
HAPPY BDAY TO ME NAZIRAH
HAPPY BDAY TO ME..


Yeah...cepat tiup lilin..Fuh,wak lu.Takde maknenya tiup lilin sebab bayang kek pun aku tak nampak.Hari nie genap 23 tahun 1 hari usia aku..Ermm,ye tau memang da tua tapi tak kesah lah kan.Cuma yang aku kesah kenapa this year aku tak dapat kek?One slice sekalipun aku terima tapi nie sisa pun aku tak dapat.Sedih sungguh.

Ooo...this year Faizal takder lah belikan hadiah mahal2.Ko giler tiap2 tahun memadah mintak Coach.Giler demand.Tapi,alhamdulillah setelah aku insaf,aku hanya mintak bawak jejalan.Hah,tu yang 17 jan kteorang gerak gi Kota Kuala Lumpur.Kata Faizal nak bawak gi Genting.Wah,seronok tu.Kteorang tumpang semalaman tido di rumah Kak Adib dan Abang Azrul.

Muka semangat nak ke Kuala Lumpur

Sampai je Pavillion kteorang jumpa Kak Adib dengan Abang Azrul dulu.Dah puas pusing2 macam orang giler baru gi makan.Ingat nak makan dekat Victoria Station tetapi disebabkan Kak Adib bawak ke tempat lain.Erm,ok..Makan saja lah walaupun baju aku khas untuk dinner di VS.

Tepat pukul 12 Faizal wish bday sambil menghayati citer korea manakala akak aku dok melantak maggie kari.Dier kata penat ber'rock' climbing.Tapi apa kena mengena rock climbing dengan ko macam orang kebulur makan maggie kak?Bukan aktiviti tu include BBQ??Tak paham aku.Sampai pukul 1 je handphone aku berbunyi untuk wish bday.Lepas tu aku tido dah sampai ke London.
Pagi aku bangun dengan semangatnya siap2 kejutkan Faizal untuk menuju ke destinasi.Ok,kami bawak bodyguard.Bejalanlah aku dengan gembira nya naik ke puncak Genting walaupun semasa naik cable car Faizal agak gayat.Ermmm,masalah.Sampai atas kteorang gi makan di Pizza Hut.Kenyang la jugak.Habis makan kteorang tawaf sampai buntu sebentar sebab dah tak tau nak pegi mana.Last2,kteorang masuk rumah hantu dan Ripleys Believe it or not.Aku ingat nak gi Outdoor theme park tapi bila Faizal tengok rollercoaster je awal2 dier da cakap tidak mahu.So,kesimpulannya tak perlulah menghabiskan duit klo aku sorang je yang nak main macam tak penah tengok theme park.Aku turun dengan wajah ceria walaupun hati sedih tak dapat main rollercoaster.Stress aku dibuatnya.
Muke bosan di Genting.
Jomlah kita balik.Stress ingatkan Coach.
Petang,kiteorang gi The Curve and One Utama.Faizal gi The Curve untuk beli Canterbury,yang aku macam sengal itik tak tau nak beli ape?Da try baju letak balik.Memang takder mood nak shopping sebab dekat kepala aku nampak pump shoes Coach je..Arghhh!!!terok nye penangan Coach dekat aku..Serius aku tak tipu...Padahal banyak je barang aku nak beli tapi disebabkan mind set aku dekat pump shoes Coach yang aku tengok dekat Pavillion tu semua barang aku nampak biase je.Last2,Faizal yang beshopping.Malam kteorang balik johor dengan selamatnya.Tapi,agak mendukacitakan pabila satu apa aku tak beli dekat KL.Baju pun tak,kasut pun tak.Menyesal giler.Da ar tengah Sale.

3 comments:

farahajar said...

hahhaha padan muka tula ego....kan da

NAZIRAH ANAK PAK MAT said...

fara: xpe..i ttp sabar menunggu...hihihi

farahajar said...

hahaahah..I da book g bali bln 5 ni jgn mare yeah........
nk release tension yg da tahap max ni...